مردی که با خوردن ارده اعلا حافظه خود را از دست داد

ارده اعلا یکی از شیرین ترین لذت های طبیعت است محتوای قند بالای آنها ممکن است شما را به این فکر کند که آیا خرما یک انتخاب سالم محسوب می شود یا خیر ارده خرما مطمئنا شیرین است، اما به عنوان یک میوه، حاوی ریزمغذی های مفید و مقداری فیبر نیز می باشد.
می توانید خرما را در حد اعتدال مصرف کنید، اما به هیچ وجه یک غذای کم کالری نیست یک قاشق ارده خرما (8 گرم) حاوی 23 کالری، 0.2 گرم پروتئین، 6 گرم کربوهیدرات و 0 گرم چربی است.
خرما منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم و آهن است USDA اطلاعات تغذیه ای زیر را ارائه می دهد یک خرما حاوی 6 گرم کربوهیدرات است که بیشتر آن قند است.
علاوه بر این، ارده خرما بسیار شیرین است، زیرا حاوی مقدار زیادی فروکتوز است که دو برابر شیرین‌تر از گلوکز است متوسط خرما حاوی بیش از نیم گرم فیبر است با رسیدن میوه، محتوای قند افزایش می یابد و محتوای فیبر کاهش می یابد.
شاخص گلیسمی ارده خرما بسته به نوع و درجه رسیدگی می تواند از 43 تا 55 متغیر باشد خرما با وجود شیرینی اش، به طرز عجیبی غذای کم گلیسمی استخرما حداقل مقدار پروتئین را تامین می کند.
سایر منابع پروتئینی مانند گوشت بدون چربی، ماهی، آجیل، ارده ها و حبوبات را برای رفع نیازهای روزانه خود بگنجانید خرما منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم و آهن است علاوه بر این، ارده خرما حاوی شش ویتامین ضروری B از جمله اسید فولیک و اسید پانتوتنیک است.
ارده خرما همچنین دارای غلظت بالایی از پلی فنول ها، آنتی اکسیدان هایی است که از سلول ها در برابر آسیب محافظت می کند و همچنین فیتواستروژن های مفیدی دارد پس در نتیجه ارده خرما منبع غنی کربوهیدرات است.
آنها مقادیر خوبی از پتاسیم، منیزیم و آهن و همچنین مقدار زیادی ویتامین B را فراهم می کنند و به طور طبیعی چربی، کلسترول و سدیم کمی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.